Friday, October 11, 2013

Annual Dinner and Graduation Night

Assalamualaikum and anneyeong! AHHHH!!! Tinggal 2 minggu 6 hari lg utk SPM!!! Ya Allah,rasa nervous sgt2. Tension pun ada dgn gerak gempurnya lg(tp nsb baik dh habis),tinggal 2 minggu utk revise and latihan bertubi-tubi. Oleh itu,dgn adanya Annual Dinner dgn Graduation Day selama 2 hari berturut-turut,dpt jgklah daks daks SPM ni enjoy jap sbb release tension. Jgn ckp ahh,preparation utk annual dinner mmg GEMPAK ahh. Aspura dgn aspuri sama jer. Dh lah bgtau last minute,HAMEKAW ramai bdk yg fly. Tu lahh suka sgt buat TTJ-"Tiba Tiba Je". Montang2 nma TTJ,nak aplikasikan ia pula. Marah mak jemah. Okay aku dh start merepek. So,pada pukul 8 mlm 10 Oktober,bermulalah annual dinner tersebut. Ada mcm2 persembahan,mcm2 baju,mcm mknn. Oh ya,ckp pasal mknn,Sambal Udang pedas gila. X sanggup aku makan.

Tung tang tung tang,ada lah sesi bergambar. Ermm,Sya dpt tgkp gmbr dgn Paan ;) HAHAHAHA xD Aku yg ajak dia tgkp gmbr,takut melepas kang~ xda kenangan nnt. HEHEH. Ada satu gmbr tu aku tgkp gmbr Anis and Ash,lawa gak gmbr tu,Paan beria-ia minta gmbr ktaorg dua mcm tu jgk. Aku redha je lah layan kerenah dia tu. Lebih kurang 4 gmbr jgk aku tgkp dgn dia,one of my favourite ialah kat bwh ni;


Sya suka gmbr di atas sbb dia tunjuk gigi ;) Nmpk ikhlas sikit senyum dia,kan? Aku ni dhlah jenis senyum tunjuk gigi,klu dia tutup nmpk mcm control macho. Enggak mau~ Thanks to Anis sbb bg pinjam camera dia utk gmbr2 ktaorg dua ni. Oh ya,gmbr ni mnampakkan aku ni pendek dohh. Tp x mnyesal pun,sbb pendek itu comel. Bygkan aku pakai heels,weyh nnt sama tinggi dgn Paan. X nak aku. HEHEH. 

Pastu kitaorg masuk dewan balik,pastu keluar balik sbb Abby tarik aku keluar. Rupa2nya Abby suruh aku bgmbr dgn Paan. Sbnrnya,Abby x thu pun sblum tu aku dh tgkp dahh. Time tu Paan tgh bgmbr dgn Syue,skali Syue nmpk aku,trus gelabah dia tkut aku marah. Walhal aku x marah pun. Aku bg je dia tgkp dulu. Aku x berhak nk halang Paan bgmbr dgn sesiapa pun,kan? Dh hbis turn Syue,back to me AGAIN. Pastu aku kata ok,but CAMERA MANA? Abby boleh ckp entah. Ya Allah,tercegat je ktaorg dua kat luar tu dgn sesaknya jgn ckp ahh. Then,nmpk Mawaddah dgn Iman so cepat2 aku offer diri dkt Mawaddah utk mjadi cameraman. Lepas tu turn kitaorg dua pulak. Tmbh lg 2 gmbr~

Pastu Sya pergi kat kelas utk sesi bgmbr dgn daks daks kelas,habis kat kelas balik ke dewan balik. Tup tup jd photographer utk Mechy 3 kat bhgn blkg dewan. Budak2 Current 1 atas pentas. Ingat nk amik gmbr polaroid dgn dia tp jauh sgt. Rupa2nya dia pun nk jugak! Mawaddah yg cakap kat aku time dorg kat atas pentas tu~ Dia ada ckp yg dia nak panggil Sya utk tgkp gmbr dgn dia lg,tp dia malu and Sya jauh sgt utk dipanggil. Tu dia,dua-dua malu apa pun x boleh jdilah! Padan muka kau,Sya~ Tu lah malu sgt,kan dh melepas! Tp x per ada gmbr lain kan? HUUU~

Next day,it's time for GRADUATION DAY!~ So far so good. Semua bjalan dgn lncar. Tpi cedeyh aku xda gmbr pakai jubah~ ;( same goes to Paan. Paan dpt Anugerah PRS Terbaik (Y) ;) Im proud of him! Trofi dia sumpah besar! Pastu siap ada nama pulak tuh. Manalah aku x jealous. Nk hilang jealous,aku minta Paan bgmbr dgn aku and aku ada jgklah dpt pgg trofi tu. jeng jeng jeng,ni dia;


I'm short,aite? ;3
Congratulations Mohamad Farhan Bin Azmi \^O^/ InSyaaAllah,Sya akan sentiasa doakan Paan berjaya seumur hidup Paan ;) Doakan Sya jugak eyh? Saranghae. May Allah bless us. Amin~


No comments:

Post a Comment