Wednesday, January 8, 2014

SPM IS FINALLY OVER

Assalamualaikum and anneyeong! AHHHHH FINALLY SYA DH HABIS SPM~ Woot Woot~ Yesh,now I can do anything that I want. HAHA. Habis jer SPM,Sya terus x balik rumah. Haha,first pergi rumah cikgu Rasidah,then rumah Abby,pastu rumah VG and barulah pergi Penang dgn PRS for vacation! Woah best kot,spent time selama 3 days 2 night with PRS :D Bdk kelas aku and bdk dorm aku panggil vacation tu as my honeymoon trip sbb Paan pun ada. Like LOL xDDD

Bnyk kenangan ktaorg mostly manis jer semua~ Tawaf ibu pejabat polis P.Pinang,Toilet and shower hotel boleh campur (tp mmg x ahh ktaorg cmpur!) and bnyk lg~ Oh ya aku naik Extreme Park kat Pesta Penang with VG and Nasir. The 2nd Day,kita pergi Kek Lok Temple(idk what is it called),Butterfly Park,USM,Bukit Bendera and lastly ktaorg pergi chalet tepi pantai. Mlm tu ktaorg ada BBQ,so semua abe-abe yg ganteng tu lah tolong masak~ Thanks abe-abe PRS semua ;) Habis BBQ tu ada lg event special oleh aku,HAHA,ni kerja Jimbo dgn Apong lah ni pergi heboh x tentu pasal. Kalau boleh biar senyap diantara aku dgn dorg je. First,event aku bg hadiah dkt bestbian aku VG sempena bday dia on 15th Dec! Then,aku bg hadiah bday kat Paan jgk sempena bday dia pada 1st Jan~ Aku thu agak awal but bila lg nk bg kan? Takkan nk bg pos pulak~ bg hand to hand lahhh :D Dorg dua suka hadiah aku ;) Alhamdulillah~

Then lps event tu habis,Paan panggil aku jumpa dia kjp. OTTOKHAE?! Time tu bdebar2 jntung teman. Mna idoknya tiba2 dia nk confess ke, but x confess pun =,=" Dia ckp "Sya,jaga diri tau sbb lps ni Paan jauh." Time tu aku rasa nk nngs but still cover. Dia ada ckp yg dia hargai sgt2 hadiah Sya and dia simpan semua hadiah2 yg aku bg kat dia~ Terharu aku bila dgr dia ckp mcm tu~ ;))) And aku ckplah apa benda yg patut aku ckp kat dia balik. Bantai pulak tgh mood sedih,si Palong pi pasang lagu 'Memori Tercipta' by Shila Amzah jd background music =,=" Time tu ada paparazzi semua,mcm retis pulak aku rasa. Tp xda privacy tu yg x best tu~ Then habis sesi luahan perasaan tu yg x berapa nk luahkan sgt sbb dia x luahkan apa yg dia rasa(geram sbb aku je yg luahkan rasa rindu) but its okay,janji dia mmg care pasal aku selama ni.

Midnight tu pulak,beberapa org pi bazaar so Sya nk ikutlah sbb Sya nk jln2 jer bosan weyh duduk kat chalet tu. Dh bg pluang bcuti so gunalah sebaik yg mgkin kan? Then,actually Paan x nk ikut but tiba2 nmpk dia join. Aku mcm pelik gila then Apong ckp dgn aku,"Sya nmpk x dia sygkan kau?" I was like apa kena mengena dia pergi bazaar dgn dia syg aku? Apong marah aku sbb loading sgt,PASTU AKU BARULAH DPT TGKP! Dia ikut sbb nk protect aku dri Mr.N kerana adalah dia buat something kat aku yg buat Paan risau dia akan buat balik kat aku time bazaar mlm tu. Dlm hati aku,"Awwwwh~ Baiknya Paan~ *melts*" tpi muka tetap poker face.

Esoknya,dh nk balik dah Seremban balik~ Smpai mlm lah jgk. Bila aku dh amik barang semua yg ada kat b.kaunseling tu bsama dgn adik aku,then stop jap jumpa Paan saying my last goodbye to him ;( Pastu aku suruh adik aku salam Paan(xkan nk pndg je,kena lah hormat org tua) So,tinggal parents aku je Paan kena jumpa lps ni. HAHAHA. No worries,Paan. My parents will like you when they meet you. Trust me ;D

AND NOW,kerja aku menanam anggur blkg rumah. Cari kerja tp x dpt2 laie. Mgkin xda rezeki lg ni. Sabar Sya,ini semua dugaan Allah. In Syaa Allah,akan dptlah tu~ Skrg ni Paan kat PLKN so jaga diri okay? Jaga hati sekali,chewahhh. Yang penting Sya tahu Paan selamat pergi dan selamat pulang. Itu dh cukup buat Sya senang hati ;) Dan Sya akan selalu doakan keselamatan Paan ;) Miss you,keeper ;3

No comments:

Post a Comment